insert2 nav3 HUGOIT

 
HugoIT serwis-informatyczny.pl
22 720 11 23
695 557 055

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem
Try these keywords: happy, success, awesome
strony
kategorie

Biuro GT

Biuro GT to system przeznaczony dla księgowych i kadrowych zatrudnionych w biurze rachunkowym oraz dla doradców podatkowych. Jest on uzupełnieniem programów księgowych i kadrowo-płacowych z linii InsERT GT (Rachmistrz GT, Rewizor GT, Gratyfikant GT, mikroGratyfikant GT) oraz narzędziem integrującym operacje wykonywane w tych programach.

Biuro GT umożliwia sprawną obsługę dużej liczby podmiotów bez konieczności wyboru wszystkich obsługiwanych podmiotów i odszukiwania odpowiedniego modułu administracyjnego. System automatyzuje wykonywanie operacji powtarzalnych, koniecznych do przeprowadzenia w każdym z obsługiwanych podmiotów. W systemie możliwe jest także automatyczne modyfikowanie najważniejszych parametrów programów księgowych i kadrowych. Jest to program intuicyjny w obsłudze, którego zadaniem jest przede wszystkim znaczne przyspieszenie pracy osób zatrudnionych w biurze rachunkowym.

Biuro GT zawiera mechanizmy pozwalające na łatwe harmonogramowanie pracy biura i kontrolowanie niektórych operacji wykonywanych przez biuro rachunkowe. Program ułatwia zarządzanie czynnościami administracyjnymi na wielu bazach danych – przede wszystkim przy archiwizacji i konwersji baz danych. System generuje także odpowiednie raporty ułatwiające rozliczanie pomiędzy biurem rachunkowym a jego klientami.

Funkcjonalność Biura GT ogólnie można podzielić na dwie płaszczyzny działania. Pierwsza to wspomaganie pracy z programami linii InsERT GT, druga to funkcje, które ułatwiają planowanie rozmaitych zadań i kontrolują pracę całego biura.

Funkcje, które wspomagają pracę z programami linii InsERT GT:

  • zbiorcze naliczanie i wydruk deklaracji skarbowych oraz ich elektroniczną wysyłkę;
  • zbiorcze naliczanie i eksport deklaracji ZUS do pliku XML, które są następnie wczytywane przez program Płatnik;
  • wydruk księgi przychodów i rozchodów oraz ewidencji VAT;
  • zbiorcze archiwizowanie i dearchiwizowanie baz danych podmiotów obsługiwanych przez biuro rachunkowe;
  • zbiorcza konwersja baz danych podmiotów obsługiwanych przez biuro rachunkowe;
  • ustawianie wybranych parametrów administracyjnych dla wielu podmiotów (kopiowanie wzorców wydruku, kartotek instytucji US i ZUS i Innych).

Funkcje ułatwiające zarządzanie biurem rachunkowym:

  • zarządzanie listą podmiotów obsługiwanych przez biuro;
  • zarządzanie personelem i uprawnieniami;
  • zaawansowane opisywanie podmiotów za pomocą definiowalnych procesów.
01_klienci
02_dane_klienta
03_deklaracje_skarbowe
04_procesy_realizowane_w_biurze
05_panel_klienta

Dane kontaktowe

HugoIT serwis-informatyczny.pl
HugoIT serwis-informatyczny.pl
Partner handlowy InsERT
 
Al. Krakowska 48
05-090 Janki k/Warszawy
22 720 11 23
695 557 055
22 720 01 82
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Gdzie jesteśmy

Godziny pracy

W tej chwili odpoczywamy, ale możesz do nas napisać.

poniedziałek
21-10-2019
08:00 - 16:00
wtorek
22-10-2019
08:00 - 16:00
środa
23-10-2019
08:00 - 16:00
czwartek
24-10-2019
08:00 - 16:00
piątek
25-10-2019
08:00 - 16:00
sobota
26-10-2019
Nieczynne
niedziela
27-10-2019
Nieczynne