83812966 2679683638746406 7952846858735321088 n nav3 HUGOITsklep subiekt_Gt przezroczysty.png

 
HugoIT serwis-informatyczny.pl
22 720 11 23
695 557 055

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem
Try these keywords: happy, success, awesome
strony
kategorie

Subiekt Sprint

Subiekt Sprint to system dla firm, które chcą szybko i łatwo obsługiwać klientów detalicznych. Mogą z niego korzystać zarówno pojedyncze sklepy, jak i sieci, sklepy jedno- i wielostanowiskowe, samoobsługowe, itd. Program współpracuje z systemem sprzedaży Subiekt GT, z którym wymienia m.in. informacje o towarach, cenach i kontrahentach.

Subiekt Sprint pozwala na maksymalne uproszczenie pracy sprzedawców dzięki specjalnie zaprojektowanemu interfejsowi użytkownika oraz współpracy z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.). Zapewnia nie tylko szybką obsługę klientów, ale i sprawne zarządzanie sklepem.

System składa się z dwóch modułów – Sprzedaży i Zarządzania sklepem. Pierwszy umożliwia wystawianie paragonów i faktur, wyszukiwanie towarów i obsługę urządzeń zewnętrznych; drugi pozwala m.in. na kontrolę finansów i stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z Subiektem GT.

Dużą zaletą systemu, oprócz prostej obsługi, jest możliwość drukowania fiskalnego poszczególnych pozycji na paragonie bezpośrednio po zeskanowaniu danego towaru, co znacznie skraca czas obsługi klienta (zwłaszcza w przypadku dużych zakupów).

Sprzedaż – najważniejsze funkcje:

  • identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT);
  • drukowanie fiskalne – drukowanie na drukarce fiskalnej pojedynczych pozycji na dokumencie sprzedaży bezpośrednio po zeskanowaniu towaru lub całego dokumentu (wszystkich pozycji) po zakończeniu transakcji;
  • przyjmowanie płatności w różnych walutach (PLN, EUR) i w różnych formach (gotówka, karta, bon);
  • obsługa urządzeń zewnętrznych: drukarek fiskalnych, wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych, czytników kart magnetycznych, wyświetlaczy, szuflad;
  • obsługa ekranów dotykowych;
  • obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem);
  • obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą;
  • możliwość udzielenia rabatu lub zmiany ceny, sprzedaż z ceną otwartą;
  • możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy;
  • anulowanie pozycji i całego dokumentu;
  • wystawianie paragonów i faktur, zwrotów ze sprzedaży detalicznej;
  • jednoczesne wystawianie wielu dokumentów na jednym stanowisku (multidokumenty);
  • drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych;
  • w interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).

Zarządzanie sklepem – najważniejsze funkcje:

  • współpraca z Subiektem GT – importowanie towarów, kontrahentów, cenników, danych o podmiocie, użytkowników; eksport sprzedaży;
  • zarządzanie asortymentem – stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja), cenniki;
  • delegowanie i rozliczanie sprzedawców/kasjerów poprzez sesje pracy;
  • zarządzanie personelem – nadawanie uprawnień użytkownikom;
  • filtrowanie wystawionych dokumentów;
  • przypisanie ustawień każdego stanowiska pracy.
01_logowanie_do_systemu
02_wprowadzanie_bilansu_otwarcia_kasjera
03_widok_ddokumentu_w_trybie_klasycznym
04_widok_dokumentu_w_trybie_dotykowym
05_multidokumenty_umozliwiajace_wystawianie_wielu_dokumentow_na_raz
06_podglad_informacji_o_towarze
07_sprawdzenie_ceny_towaru_z_uzyciem_czytnika_kodow_kreskowych
08_wybor_rodzaju_wystawianego_dokumentu
09_wybor_kontrahenta_do_dokumentu
10_wybor_sposobu_platnosci_za_dokument
11_udzielanie_calosciowego_kwotowego_rabatu_do_dokumentu
12_wybor_pozycji_dokumentu_do_wystornowania
13_wymagalnosc_akceptacji_przelozonego_do_odroczenia_platnosci
14_wypisywanie_zwrotu_z_wymaganymi_danymi_ewidencyjnymi
15_blokada_stanowiska_sprzedazy
16_wprowadzanie_danych_nowego_kontrahenta
17_dzialanie_blokady_zmiany_ceny
18_przewidywany_stan_kasy_w_posiadaniu_kasjera
21_ekran_startowy_programu
22_szczegoly_otwartej_sesji_kasjera
23_szczegoly_sesji_kasjera_raport_o_wplatach_i_wyplatach_gotowki
24_szczegoly_sesji_raport_obrotu_opakowaniami
25_wprowadzanie_bilansu_zamkniecia_sesji
26_rozliczanie_manka_klienta
27_definiowanie_ustawienia_ekranu_dotykowego
28_podglad_wystawionej_faktury_sprzedazy
29_wprowadzanie_towaru_na_stan_przyjeciem_zewnetrznym_z_czesciowym_zwrotem
30_definiowanie_szczegolowych_uprawnien_przypisanych_do_rol
31_przypisywanie_wzorcow_wydruku_do_stanowiska
32_definiowanie_cyklicznej_synchronizacji_dokumentow

Dane kontaktowe

HugoIT serwis-informatyczny.pl
HugoIT serwis-informatyczny.pl
Partner handlowy InsERT
 
Al. Krakowska 48
05-090 Janki k/Warszawy
22 720 11 23
695 557 055
22 720 01 82
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Gdzie jesteśmy

Godziny pracy

W tej chwili odpoczywamy, ale możesz do nas napisać.

poniedziałek
18-11-2024
08:00 - 16:00
wtorek
19-11-2024
08:00 - 16:00
środa
20-11-2024
08:00 - 16:00
czwartek
21-11-2024
08:00 - 16:00
piątek
22-11-2024
08:00 - 16:00
sobota
23-11-2024
Nieczynne
niedziela
24-11-2024
Nieczynne